פיתוח כבישים עורף צפוני נמל אשדוד

פיתוח כבישים עורף צפוני נמל אשדוד

חברת רם הנדסה החלה בביצוע עבודות תשתית נרחבות וביניהן בניית מערכת כבישים שתכלול פיתוח של מערכות ניקוז, מערכות מים וביוב, ביצוע קירות תומכים, התקנת עמודי תאורה, תשתיות לספקי תקשורת, פיתוח וגינון. מערכת כבישים זו תתחבר למערכת הכבישים הראשית באזור ולכביש הכניסה העתידי מצפון המתחבר מכביש  4.

העבודות בהן זכתה רם הנדסה במכרז הינן חלק מתוכנית אב של חברת נמלי ישראל בפיתוח פארק נמלי ישראל – פארק התעשיה והלוגיסטיקה אשדוד בעורף הצפוני של נמל אשדוד. אזור אשר ישתרע בעתיד על שטח של כ-800 דונם ובו יוקם אזור תעסוקה נמלי חדיש בסטנדרט גבוה אשר יעניק שירות חשוב לנמל ולעיר.

פרוייקט זה הינו חלק מתוכניות הפיתוח הנרחבות והעתידיות המתוכננות לעורף הצפוני של נמל אשדוד.
חברת נמלי ישראל מממשת בעזרתו של פרויקט זה את תוכניתה הרחבה לפיתוח תשתיות לעורף נמל מודרני, שיכלול מרכזי הפצה, לוגיסטיקה ותעשיות שונות התומכות בפעילות הנמלית ומהוות מנוף משמעותי לכלכלה העירונית והאזורית.

מטרת הפרויקט:
ביצוע כבישים, הנחת תשתיות ויישור מגרשים לטובת אזור תעסוקה שיוקם בעורף הצפוני של נמל אשדוד. במסגרת העבודות תבוצע הנחת תשתיות, ניקוז, ביוב, סניקה,מים,תאורה,תקשורת חשמל  וגינון נופי. כמו כן יבנה גשר בהפרדה מפלסית לקו הרכבת העתידי לנמל שיוקם על כביש ראשי בפרויקט. ויסללו עוד 8 כבישי גישה לאזור התעסוקה המיועד.

גבולות גזרה:
צפון- בתי הזיקוק
דרום- כביש הגופרית
מערב- מסוף הפחם
מזרח- כביש 41

תיאור הפרויקט / פיתוח כבישים עורף צפוני נמל אשדוד

  • המזמין:
    חברת נמלי ישראל (חנ"י)
  • פיקוח:
    אדיר/ ברן
  • תקופת ביצוע:
    32 חודשים
  • אומדן:
    כ – 60 מיליון ש"ח.

גלרית תמונות