ביצוע פיתוח תשתיות ציבוריות ברח' מבוא הספנים בעורף נמל אשדוד

ביצוע פיתוח תשתיות ציבוריות ברח' מבוא הספנים בעורף נמל אשדוד

תיאור הפרויקט:

חברת רם הנדסה החלה בביצוע עבודות לפיתוח תשתיות ציבוריות ברחוב מבוא הספנים בעורף נמל אשדוד המתחדש, העבודות כוללות ביצוע כביש, ובו צומת מרומזרת הקמת חניון עם אזור חנייה והמתנה למשאיות בכניסה למתחם הממגורות, הפרויקט מוזמן על ידי חברת נמלי ישראל. העלות כוללת של הפרויקט הינה כ- 15 מיליון ₪.

העבודות יתמקדו בליבו של מתחם העורף הדרומי של נמל אשדוד, ברחוב מבוא הספנים, הרחוב מיועד לשרת עסקים הקשורים בפעילות הנמלית שפועלים באזור. הפרויקט ישפר את רמת השירות והתפעול. ויתרום לשיפור איכות החיים במתחם ובסביבתו. העבודות ישדרגו וישפרו את התשתיות הציבוריות ואת תנאי הבטיחות למשתמשים בכביש לאורכו, בכלל זה, יטופלו ויבוצעו מדרכות, תאורה, ותשתיות מים , ביוב וניקוז.

במסגרת הפרויקט תשופר הנגישות למתחם ע"י יצירת חיבור חדש בין רחוב מבוא הספנים (שהינו כיום רחוב ללא מוצא) ובין כביש מס' 41 המחבר את כביש 4 עם נמל אשדוד וזאת, ביצירת צומת חדש מרומזר בין הרחוב ובין כביש 41 כך, שהרחוב יהפוך להיות דו-סטרי. באופן זה הכניסה לרחוב מבוא הספנים תהיה משני כיוונים על כל המשתמע מכך, לטובת השוכרים והדיירים השונים כולל ממגורות התבואה דגון הסמוכות לצומת חדש זה.

תיאור הפרויקט / ביצוע פיתוח תשתיות ציבוריות ברח' מבוא הספנים בעורף נמל אשדוד

  • המזמין:
    חברת נמלי ישראל (חנ"י)
  • פיקוח:
    ת.פ.נ הנדסה
  • תקופת ביצוע:
    14 חודשים
  • אומדן:
    כ – 15 מיליון ש"ח.

גלריית תמונות